KATASTROF DAG

För länge sedan var ett möte bokat till idag Kl 3...
Ett med min chef o sen Fkassan o medarbetarceter...Ja ,o den här dagen föll givetvis på en Puckad dag..Jag jobbar delad tur så klart..Suck eller Fuck??Ursäkta jag e bara så jävla trött på mitt kaos dag..Jag kan oxså uttrycka mej!!Jobba 8-till 12,sen halv ett satt jag iallafalli bilen på väg från jobbet,,,,Ja va säger man...???
Spänd spändare spändast,,,Hatar verkligen sådanna möten,som handlar OM MEJ..
hela dagen ÖNSKADE jag att nån skulle bli sjuk av dessa människor,å att allt skulle bli inställt..Men sånt HÄNDER inte på frågan,mej..Varför jag inte ville Ha detta möte,Handla om att
Jag mår inte bra,tål inte STRESS..INTE ETT DUGG..Jag vill inte prata om mej just nu..Inte känna efter ,,bara vara..Sånt e väll tilllåtet att Önska??Jag mår som en berg o dalbana resa,jag har papper på allt,Kan inte de bara räcka för gudskull...
Mötet Gick iallafall ..Jag flippa ur,så klart jag lyckades med det.Grät en skvätt.Blää...Så jävla jobbigt bara..
Jag är så Super känslig..
Samtigt som jag kan tycka de va skönt så tycker jag de va dö jobbit...
Blir inte klok på mej själv=)
Fy fan vilken katastrof dag,TRöstar mej i -Livet går inte i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0