Frågan

Å nu den återkommande dagliga frågan?-Vad ska vi äta idag?Den finns i mitt liv <3 och oftast brukar jag klara av att svar på den frågan...De är svår,riktigt svår...
Känner mej "HUR DUKTIG som helst,,,,riktigt Duktig=)

Om de är nån annan som svarar rätt före,så blir jag Riktigt Glad..Jag är ingen dålig förlorare...
Om de är nån annan som gör den oxså ,så uppskattar jag det..
Å ännu glader blir jag När allt är Gjort ,


-Frågan är svarad
-Frågan är löst
-Frågan är uppäten
-Frågan är frågan vad ska vi äta Nästa måltid??Just det-Vad ska vi äta?

Å de är inte så enkel fråga...
En tycker om det,den andra TYCKER inte om det som den andra gillar.osv.Å Gah....
Va frågan i bland kan va Hur jobbig som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0