Fortsättningen på måndag

Jag orkade inte skriva igår...Jobbigt ju att slå på datorn osv..
Sara åkte till lass och de vart ju bara fel med sjuktransport beställningen..De hade boka den resan som skulle gälla MÅNDAG(igår)till torsdag...men men??
Sen iallafall åkte jag med min volvo,till stan,jag hade packat gamla tidningar,och en massa saker som jag rensat ut.Åkte först till Brödet och fiskarna...Loppis ställe..Kasta och tog en prommenad igenom ,titta,mej omkring...men hitta inget..Å de var väll tur det?Men de är på Nått sett avkopplande..Har köpt senaste tidningen Living <3...Gilla den...
Åkte vidare till apoteket på lass för att ta sen ut saras medecin..stannna hos saara och tilla på tv,LYXFÄLLAN...
Helt underbart program,hemskt igentligen att folk är skuldsatta mer än de fattar,men de är underbart att de får till det,ganska bra,för de flesta..Åkte vidare för att hämta sanna från sin kille ...sen hem och packa o vidare och plockade upp Älsklingen och så åkte vi käka.Jag bjöd på skit mat =).Jag var trött och kände mej stressad för att laga mat..klockan var ganska mycket nu,å sanna skulle fodra istallet...så de blev enkel lösning i kväll..
I väg vidare därifrån sen till stallet...Å sen va kvällen gjord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0