Förlåt o förlåta,de är viktigare mer än du tror?

Förlåt,vad betyder de igentligen?Vem förlåter man,Varför  ska man förlåta?
Som sagt ,

Jag kring jennys bortgång...Jag har vart jätte arg,jag har vart krossat ledssen.Känt mej sviken att Hon valde gå ifrån oss,osv,så himla mycket känslor har de vart och är fortfarande idag som jag brottas med...

Jag har lärt mej att alla Har olika Känslor kring det,Inget är rätt eller fel..

För mej har det slitit så otroligt mycket Invärtes så utvärtes kan jag känna ibland värk i Handleder o Nacke..Jag vet att de är Normalt..Försöker Lyssna på min kropp...En hel tid går bara ut på att vila...
Jag är inte helt redo Ännu att börja jobba på Full tid,men känner att de är på god väg..Rätt håll i allafall..

Jag har Förlåtit mej ,jag har förlåtit jenny...Ny orgenteringsfas är jag i...Å den är inte lätt..Jag har förlåtit mej själv för att jag har förstått att idag-jag är bara mamma,jag kunde inte vara mer än en mamma..de är så mycket mer som spelar in i ens liv,de räcker inte bara mer än mamma i ens liv..
Jag har förlåtit jenny för att jag har förstått..
Hon är en ängel,FRI...

Att förlåta,är viktigt här i livet..
Att be om förlåtelse är Nått stort..
Att ge en förlåtelse,,,eller Godkänna en förlåtelse,,, är att ha varmt hjärta och tro på en LYCKAD framtid,ett liv...För ingen människa i livet är felfri..Men då måste man oxså När man förlåter Låta den stanna Där,,,,,,,de man ger Förlåt för....

ATT INTE KUNNA BE OM FÖRLÅT
ELLER GE FÖRLÅT Här i livet,,,,,,DE SJÄL DIN ENERGI..DU KAN IVÄRSTA FALL VA "ALLVARLIGT" SJUK??

..SE LIVET MED KÄRLEK o Gott HJÄRTA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0