Vilken Natt,måndag till tisdag

Vaknade nog varje timme i natt,sen vid tre vaknade jag och hade så ont i Höger sida..Varje andetag,varje rörelse kändes  som jag skulle avlida..De gjorde så ont..Jag tror lille mannen har snurrat runt i natt,spräckt upp revben,(gamla skador)För de gör så fruktansvärt ont vid rörelseroch anetagen man tog
..
Mardröm,jul om fyra dagar,och så blir de så här..
Tog mej upp,sov i fotöljen till och från..
Nästa "perss" ,de va på morgonen,jag skulle skjussa lilla dotter till skolan..Fy,men jag grejja det..Ringde sen till speciallist mödravården,fick komma in till förlossningen för att kolla upp...De kunde va gallan,som spöka...
osv....så de va lika bra...
Efter alla nogranna undersökningar,så muskelbristning va det...Lille mannen har turn around,ligger nu som han ska göra...Så därför fick jag ont..De kunde ta en vecka innan de inte gör så ont..Så de va ju skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0