Söndag

har idag åkt runt ,runt  runt i stan och levererat Godis lådor ,som min lilla dotter sålt..De har gått otroligt bra,för henne...(och mej)Mera mamma jobb=)Alla fick jag inte tag i,så får fortsätta i morgon..Nån mer kanske är sugen på lillerbrors kolor,finns nån burk kvar....jag var till jobbet,där var de stor leverans,riktiga Gotte grisar som jobbar där....=)Alla är så gulliga och stöttar..

Satt en kort stund,kände faktiskt saknaden...Men på torsdag ska jag tbx,då är de julfest på avdningarna,och de ska bli mysigt,med de boenderna och tillsammans med anhöriga..Tänkte hinna åka på tisdag och hjälpa till att baka,tills den festen...(fast jag är ledig)Jag vill ju vara med i ett hörn=)

Sen senare följde jag med bliande pappan till stugan han köpt..Första gången för mej att besöka stället..Har bara sett på bild...
shit säger jag bara,Där skulle jag vilja bo året runt..Ska knäppa bilder sen...
Stannade på hemvägen  På Donken,och åt....
Hungrig lille man i magen man har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0