Rensa o Ändra

I bland i livet så måste man rensa i matrellating och sina relationer,för att göra plats åt annat,som ger än energi..
Rensa i relationer har jag gjort.Och de ganska hårt sen min jenny gick bort.De fick en att öppna ögonen,se klart.
De som man känner bara tar av en energi, och inte ger en utrymme att växa i,Godbajs åt dem.Säg Tack o adjö...Jag lever mitt och du är inte född att dömma den.Ganska viktig att man ser det ?allt för många släpar med sig av bara vanan,,,tunga två benta monster,dax att lätta sina fotsteg framåt.För sig själv..

Tänker på!!
Min sara gjorde en gång tryck på en tshirt..
Jag kanske är en idiot i dina ögon,men jag är inte född för att göra dig lycklig..
Tyckte den va så cool,säger mycket!!!


Men de jag älskar och bryr mej om, de håller jag kär..Jag låter den ha sitt utrymme..


Jag tror att man kanske måste göra de oftare i livet..
Rensa i matriella ting är jag skit dålig,men Nu när min älskling och jag ska flytta ihop ,ska jag verkligen ta mej en titt på de jag har som står...Har jag verkligen lust att släpa in de här i mitt nästa kapitell av mitt liv?
Dax nog ge den vidare kanske åt nån annan..Jag ska försöka vara kritisk kall...Och inte tänka men men ??=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0