Utkast: Aug. 9, 2011

Från lite av  en dag på jobbet ,
-jag har Hört  Låtar av evert tube,En cd skiva som hackat sig igenom gång efter gång.från de jag kommer på morgonen tills jag åker hem..De känn lite som jag kan de låtarna snart utan till och innan till...
Möter En med leende i korridoren ...

En annnan,,,, som, hur jag än gör och försöker hjälpa, så blir jag oförstådd,och till så slutar de med att jag heter margit, -Tack margit hör jag,,,i dennes värld idag......För mej Gör de inget...
Jag torkar lite här ,torkar lite där ...Jag tvättar o viker tvätt osv ....
Men Nu känns de jätte skönt att man är ledig i morgon..Trotts allt så tycker jag om mitt jobb i grund o botten...
Katten på bilden ,är en av våra kattungar en gång i tiden....
De blev avdelningskatt på den avd jag jobbar på..Här ligger hon nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0