Onsdag

Jiipi,en Lassaretts tid istan  att passa och så Folktandvården  på hemma plan ,på min lediga dag,med 3 timmars mellan rum..

Sen ska min lilla dotter o jag till Körskolan idag,osv efter att jag hämtat henne från skolan.Dax att ta tag i moppekort för henne..Så mycket som Händer Just nu i vårt liv,och allt känns bara bra...Så himla skönt med en sån Käänsla i kroppen....Önskar att jag kunde smitta av de till dej som läser=)och dela med mej...

Lagade ris o korvstroganoff till lunch och så har jag bakat äppelpaj till eftermiddags kaffe.Så gott att ha vaniljsås till..Mums...Åt så mycket så energin sa bara poff och de blev paltkoma i kroppen....HihiNu dax en tur att köra till skolan..Hejsvejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0