Måndag-Tisdag

Ja vad säger man ?Hm,TRÖTT....
Min dotters dator e paj igen...Jag lämna den på lagning i går,idag får jag höra modekort,ska vist va trasigt=/blabla....
De här med datorer skulle man ha lärt sig?Gått en skola eller så....Jaa,Så man fattar vad de pratar om,de insåg ju jag direkt=0 efter samtalet..Var ju tvugen att Googla på alla dessa "checka"ord han bubbla om åt mej..
=0 =0 =0

Annars har jag jobbat igår kväll,idag jobbat från 7 till eftermidagen...
Vart och tagit blodvärden...suck de är inte bra,men har nu köpt lite järn tab...så de ska nog bli lite Bättre..??

Senare idag ,precis innan de skulle stänga,besökte jag en loppmarknad..Hitta då inget,men de är bara roligt och gå och strosa runt..

Jag och älsklingen  började bygga ute burar,åt kaninen i kväll.Han bygger och jag snackar=D ska de nog va ??..Jag ska köpa faluröd färg,så man kan måla dem..=)..kul sen när allt blir färdigt...
Godnatt Nu,för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0