Jobbeli jobb

Riv start på arbetsveckan...

9 timmars arbets dag igår.Andra dagen på jobbet..Har gått bra..Kul men idag var de skönt och bara ha en 4,5 timmes dag...
Lite Rörigt måste jag ju säga att de har vart på jobbet,dessa dagar...Men de är baksidan av semester tider....

För mej är ju att pallra sig upp tidigt,Hundarna ska på motioneras o min sara hjälper jag oxså innan dagen  börjar för mig...
Annars ja,
Tog en skön Tupplur idag,Vid middagstiden..Alltså helt underbart..

Först ska jag Nu diska kräft tallrikarna efter tjejerna här hemma har ätit,i kväll...Kräftskiva ofta Här i hemmet=)
(Hjälmarkräftor Bara de godaste gott)
sen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Natti natt snart,i denna 20graders värme,Ute och klockan är nu halv elva på kvällen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0