April 3, 2011

Idag känner  jag mej lite upp o ner innombords..De är inte kul..Påverkad av vädret oxså,som är Grått,trist o Blött..lite regn..Jag Väder beroende?
sen är de nog att jag har missskött mej igen,med mat,sova o prommenera ,som är livs viktiga för mej...

Jag har iallafall fått i hop en satts scones till frukost på morgonen..En" sms "önskan av min lilla dotter som var i ett stall...givetvis så fixar Morssan det...=)och leverar det till henne...Ny bakat o färskt..

Vart med hundarna Ut där vid stallet i dag,så himla rogivande att vara där  ....

Handlat lite Mjölk osv..Fattas alltid mjölk,Köper jag en så fattas det...Köper jag tio så fattas det..Konstig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0