"Flacksa"på en Onsdag

Idag skulle jag vilja vara genomskinlig...Å de vill jag ibland vara..
Rätt eller fel?
Sluta läs,här om du tycker de är konstigt,,,,,Acceptera eller Gå?
Jag har nog med mej själv stunder..Å de har alla rätt att ha.Men jag tar mitt ansvar över mitt liv.
Jag flachar bakåt i tiden.Saknaden sätter sina spår..

Jag är ändå stark och lever här o nu,i verkligheten, men behöver luft under vingarna..Utrymme att "Flacksa"som en fågel...De är rätt skönt ,när jag tänker efter =)Hur bra jag har det,ändå..

Fantastisk hur jag fungerar igentligen?
Jag lever
Jag andas
Jag drar mej undan stundtals,men de har en mening med det..Jag hämtar kraft då,där jag lär mej att leva igen..
jag säger inget om jag inte vill ha nått sagt..
Jag kan ge kärlek o ta emot..
Jag kan känna glädjen av livet,jag lever...
Jag kan ge bort Någonting matriallism(ex pryl)...
Jag saknar jenny mitt uppe i allt där jag lever..
Jag lyssnar på mej ,när tiden tickar åter framåt...Hur mår jag igentligen?
Just nu-genomskinlig bra trotts allt...

Tack för det <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0