mm.....

Hoppas den här dagen tar snabbt slut ,känns som de va ingen bra dag...Dålig start....men accepterar att vissa dagar e inge bra dagar....
Va o fick en dos venofer på medecin mottagningen..halv åtta på morgonen..Man e mer död en levande då..Uch...

sen där i från gick jag till avd 5..skulle ha möte klockan 830 där,ang sara..Vad som en händer ,vad som en sker,vad som en komma skall....så fattar jag mer än vad många tror..Jag lever med de här varje dag,24timmar om dygnet,och inte ångrar jag nått..I bland så låter de som att jag inte skulle förstå Nått,när de babblar...Jag fattar att doktorer e inga gudar,som många kan utstråla av doktorerna..Men frågan e om de förstår Helheten i Individen,eller är de vård makten som som man rör sig i??....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0