Jennys Grav

Fattar inte, alltså!!
Måste bara skriva av mej lite.Jag va till jennys grav med jörgen idag..Allt har blommat över,så jag städa bort allt nästan..De såg verkligen förskräcklit ut.Vild vuxet o förjävligt.Jenny var en pedant tjej,så nu skulle nog hon ha skällt ut oss allihopa..Att ingen bryr sig..
Nu står det väldigt kallt,men jag ska åka tbx med nya blommor som tål rugg o kyla..

Jag har inte själv haft ork,på flera dagar att besöka Graven pga att mitt Hb,järnvärdet har sjunkit i botten.Annars har jag varit där regelbundet..Jag vet att pilla har vart där,hennes store syster...men sen kan man undra alla dessa andra som kände henne.?.Har man som ingen tid alls?Närmast i tanken för mej är Jennys pappa på papper,som hon både hata o älska samtidigt..Som hon trodde på..
Jag minns tjaffset för några år sedan jag hade med honom,att han betalar underhåll o där med typ är kvittad..
Okej,men nu betalar han ingen underhåll o de är fortfarande Hans dotter...Men tydligen är hon inte värd nått?undrar man..Eller kan de va de dåliga samvetet som gör att man inte besöker hennes grav,för man var aldrig en riktig far för henne.?
De är ju inte för min skull man går till graven eller hur?De är ju för Jenny...
Tycker verkligen <3 hon >3 är värd  att respekteras ,Å då menar jag med de bästa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0