En flasch back

av begravnings dagen 31 mars -10...
Själv har jag en blockering av denna stund i kyrkan..Minns inte riktigt vilka som va där.Va som i en dimma..De hemskaste jag vart med om...Å då har jag vart med om mycket..

Jag kommer i håg Bänkraden bakom...
men så här efteråt,vad som har sagts ,om begravnings dagen..så var de vackert men sorgligt...

Nån Kvinna i långt hår hade tydligen yttrat sig om,som vanligt så- Pratar hon(alltså jag)inte med vissa personer...Å de fattar jag inte Hur man kan ens uttrycka sig så....Försöka skapa intriger,på ett sånt ställe...fattar bara inte Hur DEN  VUXNA människan tänkte?Förstog hon inte att jag hade fullt upp att klara av det...Näe,tydligen inte,för de är väll ingen som stod oss nära..?

Om man sakna ord av någon,så tar man ju kontakt själv.Och jag skulle säkert svarat,,,.Men näe,inte ens de kunde du klara av..att försöka va märkvärdig, el lustig(el vad man nu ska kalla ett sådant beteende) där var lågt..Å de trodde jag aldrig av dej..
Skäms!

Jag var där för jennys skull inte för din skull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0