Åh,e så

Trött......nu.....Hann med o tvätta tvätt..sen va jag till Bysingsberg med lite saker,innan jag skulle till Jobbet..Skulle chansa förbi hos pilla stumpan..har rensat hemma,Två vackra vägglampor tavla osv som jag inte har plats,o som inte kommer att få plats sen i bysingsberg heller...
'Min älskade nalle har vart Olycklig idag...Han har inte velat Någontingannat än sova...Blir så orolig när de blir så här...Tror de har kanske nått med fästingarna att göra,få se imorgon..Annars är de bara att ta sig till vetrinärn...ska ringa o prata med tina i morgon på djur doktorn,rådgöra lite...
Hon e så gullig....
hemskt de skulle va om de va nått allvarligt...Då vet jag inte vad jag skulle göra...
Nu ska jag sova efter kvällspasset på änlamarken <3
sov gott världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0