Onsdag o mitt i veckan

Idag alltså,Jävla Bajs väder hela dagen...Regn blås,äcklit...=( deppväder...Så grått o tråkit..
Saknar sommar eller Jul,med lite minus o vitt snö...Jag har blivit väder beroende av mej ,helt klart..
Hade möte idag med F-kassa o arbetsgivare mm...Önskade hela dagen att någon skulle ringa o säga återbud..Jag var defenetivt inte upplagd för nått möte om framtidsplan eller så..Jag ville bara ta de så lugnt som möjligt i min värld...
Vara i fred,sanna har ju lov o sara e på sjukhuset....Intravinöst antibiotika får gumman..Jag hoppas de hjälper o att hon känner att fast vi inte e tillsammans så tänker jag på henne Massor i mängder..
Nu ska jag fortsätta här o diska,upp vinglasen jag hitta på loppiset i dag..skit snygga,till vardags...<3
Ha de gott o tänd ett ljus i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0