sun shine,yeep

Idag e de Tisdag.Har sovit i bysingsberg(hos jörgen) i natt.Tänkte de kunde va skönt,va på landet,när man vaknar.Å bara kunna släppa lös Hundarna..Å de va de oxså..
Min Brorssa  fyller idag år.har smsa Grattis åt han..
De e många som fyller år här i maj början.Min syrras son,fyllde i helgen o så hennes man fyller nu i helgen,som kommer..Allt blir så konsigt i år,Känner man har som ingen orka,energi för nått större angagemang...Känner mej fortfarande så himla tom,å den lilla energin man har går ju till sig själv.
Men de e skönt att de e solsken idag,Man blir lite mera levande av de..
På efm,kom alla molnen,fy...inte kul,kände att jag blir så låg av de..Tänker på dej jenny<3 så jag har ont i mage o huvudet..Undrar hur du har det?där du är.Hur du mår?Vad du gör?Saknar dej,du va inte bara en dotter utan en vän..så kärleksfull..Varför lämna du oss?I morgon e de den 5 igen o jag kan känna åhhh...Önskar jag kunde vrida klockan tbx ...
Träffa sötnosen marina o hennes underbara mamma på ica maxi idag..även ullis o cornelia <3
...Nu ska jag ta hand om sara som kom hem...ha en bra natt...Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0