Lördag

nu e de lördag.Igår valborg,planera i sista sekund att följa Jörgen till sala..Crusing där,så himla häftigt med alla dessa många vackra bilar...motorer,,brum brum,,å alla dessa människor<3
men de va svårt,att koppla av,tänkte på jenny,på sanna,,,,som sov över hos sin kille,första gången..Gulligt med skit jobbigt för en mamma...men aldrig att jag skulle göra samma misstag som min föräldrar gjorde..Bättre veta att hon e där än tro att hon e nån annanstans...Tycker jag iallafall..Killen e ju go,pratat med föräldrarna å de har snackat med han .....<3sen brassa vi hem fort för sara va på väg ifrån lass,hem...Hon hade nyckel o kunde komma in ,med hjälp av dessa taxi chaffisar...<3 <3Köpte mat åt oss på vägen....................................................................
På morgonen va jag till jennys grav o sen gick jag spåret med hundarna i hallsta,Nalle o Bozz..Testa gul färgen,å de var hur långt som helst.Å gah,jag trodde aldrig jag skulle komma fram..Både jag o hundarna decka en stund..
.sen i dag har jag inte gjort så mycket..Glad att jag har fått dagen  att gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0