Söndag o kl e 12

Vakna av att de va så himla varm,mådde illa av det,vi strax efter 8..Klev upp och öppna fönstret lite...Luft,,jag flämta efter luft nån sekund..Sen kunde jag inte riktigt gå och lägga mej...La mej i sannas säng,där e lite svalare..Jörgen fixade lite kaffe o rostade mackor till oss...
Hoppade sen upp o gjorde mej i ordning...Idag är de tacksägelsedagen för jenny i lillhäradskyrka...Ska försöka ta mej dit....Solen skiner,idag,men lite små kyligt,va de ute när jag gick med nalle,på prommenad..Annars har jag vart själv idag,med mina barn..skulle på tacksägelsen  och hamna bakom en traktor med bilen..Hade ingen chans att kör om..Fan va sur jag blev,för jag hann inte till kyrkan,åkte runt med bilen,för att lugna ner mej...Fy vilken otur,fast jag va i god tid..Va ledssen man blir
En dag som gick igen,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0