Onsdag

Åh halva veckan har nu Gått,så snabbt..Jag var med lilla flickan till skolan,åkte med henne dit..Vi är så trötta på morgonen,så de kan du aldrig tro..Knappt så vi fixar det,i tid=/
Har sen ringt till kommunen och prata med nån,som jag inte förstodd va den gjorde där,för hon kunde inte svara på nån av mina frågor..Bläää,Blev bara så jävla tjurig av samtalet,Hon som jag pratar med Byt jobb,säger jag bara det...Eller va lite intresserad iallafall av ditt jobb..
Sen ringde jag f-kassan,om min mellersta dotters Underhåll stöd?Vart den har tagit vägen efter hon fyllt 18år...
Miss that..
Yttligare blanketter ska fyllas i..Typiskt pappers sverige!!!!Urk,ska nog flytta tille ÖÖÖÖÖ,idag??Känns de som..

Något posetivt är att SOOOLLLLLENNNN SKINNNNNER...

Å Njut av den..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0