Fortsättning på födelsedagen

Jag har nog aldrig i hela mitt 38år långa liv vart med om en sån konstig födelsedag..Så mycket känslor denna dag har gett mej..
Vi har fått tillökning.en energi o glädje.
Sen har prästen vart här idag,,ang lite planering till onsdagen,,som tog mycket energi av mej,en sorg o saknad som inte går att beskriva...Fick se dödsannonsen,ledssen o sprucken kände jag mej av den..vem är jag??splittrad av tanken...
Marina o pilla var här då,,ett stöd,ett mycket stort stöd..mer än ni kan förstå..åkte till sura å lämna pilla först,tänkte på gator man har gått med barn vagnen...gamla minnen kom..
Tänk så de kan va?

Godnatt o sovgott,Va tacksam över dagen<3Den kommer inte åter...
Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0