Vet knappt..

Vet knappt vad de är för dag i dag?Vakna vid strax efter 6 i morsse..Dödstrött.
Sover i en loftsäng,så sätter man sig för fort slår man sig i huvudet..Jag har så mycket Gosekuddar i sängen,å de blir lågt till tak.
Jag hade drömt mardrömmar igen om jenny.eller jag vet inte om de räknas som mardröm ,man kan säga en otäckdröm,eller en vägledning?Tolka själv
Den handlar om kryp o hennes kropp..Nu är de andra natten som de är så här..Jag vet jag tänker mycket om begravning..Jordfästning eller kremering?Jenny tyckte inte om kryp,allra hels inte på henne.jag har försökt och prata runt vart efter jag har orkat,men de blir inte ett dugg bättre..

Å hennes pappa han ?Han! ärligt talat från mej,så verkar han se de hela som ett bekymmer,med barn.Han frågar knappt barnen hur de mår?
Å Verkligheten är att han vandrar runt som en zombi,med olika läkemedel i sig som lugnande..
Jag förstår inte,på han.Men de var väll orsaken också att vi en gång separerade?,De är en pappa på papper jag skriver om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0