Senare på kvällen

Va och hämtade min lilla stumpa ifrån skolan med min Crysler..De är runt 2,5mil,till skolan,där hon går.Sen åkte vi till köpcentrum och handla lite mat.Panta ala dessa pantflaskor jag hade och skräpa hemma..va trött jag va bara av den grejjen..De blev lite Ägg o bröd o annat.
Efter tog vi vägen förbi och kasta lite tidningar o ur vuxna kläder på en avfallstation..Testade ringa ifrån min mobil till min mellersta dottra saara undertiden..Men hon svara inte..Förmodligen var hon inte tbx ifrån uppvaket,på lassarettet..Hon har en ovanlig sjukdom,läs blogg,flickansaara.blogg.se..Hon är fantastisk duktig.Vistas mycket på sjukhuset..De är vårt andra hem..
Vi åkte vidare hemåt jag å sanna,sen nalle förstårs..
Tog motorvägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0