Lördagen den 20februari-10

De har nu gått 15 dagar sen..Jag är så himla trött...Har sökt efter på egen hand lite hjälp,hur jag ska hantera situationen..sorg,å så har jag ju 2 barn hund o katt ,å ett liv..Inget känns som nån kul,längra,allt känns tomt..De var som nått försvann,å de har ju gjort det..Så de är inte konstigt att jag känner så..jag gråter till och från..
I dag är en snöig dag ute.kallt som bara den..

Lilla stumpan skulle idag ha följt sin pappa med till farmor ,allt sket sig,Bara strul,som vanligt..Stora halvsyster skulle bara stressa vidare i sitt liv..Å de är ju naturligt i den åldern,22...Å då backa pappskallen ur förstårs,han vart ingen sugen nån mera,å lilla stumpan hon vart osäker,De har inte haft nån bra kontakt...Pannukakko av allt..
Själv hade jag velat haft den här tiden att vila..Känner att jag verkligen behöver det..
Undertiden nu,så har de bestämts ändå att de ska åka..=/ Förstår inte hur de orkar att inte kunna bestämma sig?Hatta FRAM ETT BESLUT?Är de så svårt?med livet..
Tänker på dej ängeln min,var de så här du tyckte  de va-svårt med livet?men livet är ju till för att kämpas,ett äventyr,som en film kan man i bland uppleva..
I din elevkalender stod de om tio år ,-Då är jag trettio,har flera barn,eget företag troligen innom avel..För de var ju din önskan,å du gilla hästar<3Allt gav du upp..Varför?Tårarna bara rinner ner för kinden på mej,av bara tanken.
Måste ta en paus nu..
Hoppas jag orkar igen komma tbx
Kram o va rädda om varandra<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0