Idag Söndag och 17grader kallt

Idag har jag tittat igen i datorn,svar på dina anteckningar..Gråtit här  i köket.Uch de är så hemskt,jag bara förstår inte?Livet är en gåta där,Du som var så fin.Varför har du handla sånt?Vad rörde sig i ditt huvud?Vad trodde du?Du har igenligt din barndomsskolkamrat frågat henne om den preparatet..Å hon smsa tbx till mej direkt vad de va,å viste vad de gällde om..Men inte om du hade tagit det..de hadehon ingen aning om..Jag läste på datorn,allt om det..skumma igenom,man varnar på olika sidor ganska rejält..Å andra förvrider man de,den Hormonsteoriden..
Jag Blir alldeles arg,Hur fan kan dem få sälja?i mina tankar...
Lilla stumpan här hemma är i stallet,hoss sin foderhäst nu..Endast mellersta dotter är hemma och hon sover..
Tur det är de väll..Jag  vet inte hur hon skulle ta det..

Senare ,Jag drog med dammsugarn.De behövdes,av alla hundhår.Ingen ting e kul,jag bara tänker på dej.Å undrar som vanligt Varför??(Tårarna igen)
Allt känns så fel..
Jag känner mej så fruktansvärt  liten..

Har pratat med anki,en jobbar kompis i telefon,Kände mej skapligt stabil,då.
men va trött jag blir efter,de blir som en hel kraft ansträngning alltid nu mera,när jag pratar..Förstår inte?
Annars har jag inte gjort mera än tittat lite i ängeln jennys saker..Än står de kvar,i rummet..Å Ytter jackan hänger kvar i hallen,precis som förr..Jag är inte redo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0