Fredag en den 26feb....-10

Idag fick jag ingenting gjort på fm,Har i stort sett sovit..Jag antar att jag behövde det..
Skulle behöva ringa kommunen och en massa annat,som begravningsmannen Mats förklarade..

Ringde till Jörgen på morgonen och fråga om han kunde ta sanna till skolan..Och förklarade varför,
Jag hade så panik i mej..(konstig känsla bara,svårt att förklara,men nu känns inte den känslan,efter jag sov)
DE handlade om begravning..Allt känns som de ligger på mej.En stor press..Och jag tror som att jag kommer misslyckas..
Jag vet ju att jag inte får tillbaks min Jenny..och begraving är ett måste..Jag vet ju det...Men som sagt jag vill så gärna att hon ska få en fin begravning...Känslorna slåss i mej,och allt är så jobbit..Uch..
Jörgen va iallafall så snäll och ställde upp på oss..
Han är så förstående,och de på hans jobb verkar vara så fina med människor,som låter han åka..
De hade kommit snö i natt igen och nu var det plussgrader så de regna..Säker svinhalt..Jag har ännu inte vart ute ,fast jag är en ägare av hund..(Labben Nalle)som skulle behöva kissa..Men han är så snäll,och håller sig.matte lilla fyrbenta <3-a..

Ska fixa nu lite kaffe ,och titta på mina sms i telefonen..va rädd om dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0