Dagen gick

Jag har på efter middagen då inte gjort nånting.Är helt handlingsförlamad.
Gråtit i min ensamhet..Tycker De är ganska skönt och släppa allt..

Lilla flickan var hos sin pappa och åt pizza med sin syster pilla o hennes kille hos deras pappa..Han bor i stan..
Å min mellersta dotter var fortfarande på sjukan..Jörgen kom en sväng efter jobbet å kolla till mej..Han är verkligen Go..
Pratade med Katta itelefonen..Hon är en gammal vän sen jag bodde i sura..Då var jenny liten..
Tänker mycket på dagen 5 februari,och tårarna kommer..

Åkte sen senare i väg i skit vädret in till stan,med min crysler ,ensam med nalle,Hämta sanna och tog en sväng även förbi saara.Fast hon skulle hem i dag..

Hemma på parkeringen fastna jag med bilen tvärs över min parkerinsplats,i "mådden".Löjligt men sant.Kom varken framåt eller bakåt..De bara spann..berättade det för jörgen,och han sa att han fixar det sen.. Vist är han Goo<3

nu ska jag kolla på vem som vinner lets danse
Kram och godnatt sen
Tänder ett ljus för min jenny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0