Tänker tbx

Tänker tbx,
10 månader har gått i morgon.10 månader av saknad
längtan,sorg,stort ? mm..
Jag var på sians i veckan...
Hoppades få nått tecken av jenny..
Åkte till sura,jag var sen...Vi hade missförstått tiden Chatarina o jag...
På dagen så var jag lite nervös över de hela,men jag ville verkligen testa..
Jag skynda mej som bara den,så 10 minuter sen vart jag...o svettig.men när jag klev in i rummet,de satt i,så vart den en slags lugn som spreds sig i mej.. Mycket Märkligt...
De var en man,Namnet Kristian..Han har gått under terry,den kända ifrån TV....(andarnas hus?eller nått sånt??)
Han berätta allt hur de gick till...sittningen för oss alla..För mej var de första gången...Helt otroligt,Hans ögon färg byttes när en ande kontakt blev..
För mej blev de min syster som kom oväntat men ändå inte...
O allt han sa,var de ingen som viste där nått om...Tårarna trilla ner för min kind av att jag blev s glad o så rörd...
En helt otrolig upplevelse som jag inte kan få ner med ord... tack för att du kom och allt stämde in...ska föra mitt budskap åt de berörda..De är upp till var o en att tro eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0