Sians

Sians kan man boka ensam,eller i grupp..Grupp är ju billigare..Då är man minst 8st,främmande människor som kommer..Man sitter tillsammans..De finns vägledande andar,som vägleder i livet...Å de finns andar som har oklart att göra här på jorden..Andar är inte farliga.
De är upp till Var och en att tro på det...och jag förstår mäniskor som inte gör det..Jag gjorde det inte heller tills min pappa dog,men sen har jag funderat mycket på livet efter döden..
jag är krisen men inte religös av mej..Jag är uppväxt större delen av mitt liv med kristendom..Varit som en vanlig tonåring i den åldern..Sminkat,blåst mina föräldrar,osv allt va man går igenom....Men hela tiden fått tagit ansvar av mina handlingar,vilket jag beundrar  mina föräldrar att de har stått ut..
Jag jobbar med döden nära,slutet innan den kommer.ja i stora hela VÄNTANs TID..Jag har aldrig vart rädd för döden..Jag har sett ögonlock som slocknat förgott här o sista andetaget draget..
att jag gick på siansen var för att många Har gått bort runt mej.Jag saknar dem så otroligt mycket..
Jag begär inte mycket av livet,men önskar ibland att de fanns en telefon linje upp till himlen,När saknade blir stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0