Leta leta

Idag har största dagen ,skit jobbigt men min verklighet vart att leta efter mitt körkort,som jag helt plötsligt upptäcker-Jag har ingen...=(
Ja uch,HEMSKT att inte minnas ,vad den är,Har jag tappat den eller,vart hade jag den sist...osv.
..Åh vilken black out=/
Dax o kolla annat boende för mej ?Dement,skojja bara...
Men man blir lätt retlig,känslig när sånt händer,för allt....Jag hann göra förlust anmälan på körkortet,å vips så kom körkortet fram...sjuk men sant...Ingen mer än jag blev jag skit lycklig...GLAD som bara den..
Allt blir så försvårat om man inte har den lilla kortet för mej...
Stort behov..Bara en sån grej att hämta saras apodos så blir de en försvårad situation...mmm
Ha en så bra fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0