Julen e snart här...

Igår kväll pynta jag mina naglar...Glitter Nagel lack i silver,ja,,,,,,När jag jobbar så kan jag ju inte ha det..Bakterier risken är stor När man jobbar inom vården...
Fast jag har Nolll jul stämning i år..Jag försöker men allt känns så himla TRÖGT..
Man har drömmar om livet,Hur man vill ha det o så känner man sig så Jävla ensam...Helt galet sjukt..Jag har ju en särbo,o så har jag världens goaste barn..Jag har 2 livliga hundar,är gudmor till en söt liten tjej.Jag har ett extra bonus barn Pilla,,.Jag har vänner,jobbarkompisar men ändå känner jag bara att de är Konstigt....SÅ KONSTIGT !!!
Va fan är de för fel?Blir så frustrerad av att jag känner så...Trotts att min äldsta dotter är död,Jag vet att hon Vill att vi fortsätter fira jul som VANLIGT..
Julen för mej ;
-ska vara fin,lite sagolikt..
-Glädje,allra helst barna
-mycke olika maträtter på Matbordet
-  Kalle anka osv
I år kommer bli en annorlunda jul..

Kommentarer
Postat av: marina

mina tankar går till er jämt.

jag saknar jenny och allt går bara nerför, man orkar inte, fast man vet att hon vill så orkar man inte, knr ingen glädje. men man fortsätter, man kämpar och tar dagarna som dem kommer.

finns alltid här, det ska du veta<3

2010-12-19 @ 16:22:58
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0