Tisdag

vilken dag?å va tröt jag e...Så trött att jag skulle kunna sätta mej o gråta..Har arbetstränat idag.Hälsa på katten som flytta in på Ålderdomshemmet...Han är så älskad där så oj vilket hem han fick...Från famn till famn..Vet ingen katt som har tre avd till sitt hem...så stort..Han får göra som han vill,en Rikig herre....<3Blir alldeles rörd när personalllen berättar,att de var de bästa....Å va bra han fick...
har även vart på vårdcentralen och tagit nya blodprover...förklara för doktorn att jag är så trött så tårarna rinner i bland...suck De e fan jobbigt...Jätte jobbigt.jag vill så mycket,men orken räcker inte...Energin täcker inte...I samma veva fick jag sms av lilla stumpan som satt i bilen och vänta------Mamma de är någon som har kört på din bil...men hon tog regnr...Vilken stumpa som tänkte så långt....Hon är smart...Klok....värld Go....Jag är så stolt <3
Nu sova....
Natti natt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0