MÅNDAG9 AUGUSTI

Idag har vi haft kommunen här på besök..Biståndshandläggare 2 st..Helt otroligt,att de har 2 st personal som de skickar ut.,med tanke på spar krav osv.Men de var i allafall jätte trevliga,sen får vi se vad de blir för beslut..Jag vet ju ganska mycket,vad vi har rätt till osv...så mej kan de inte lura...=------)
De ska bli så skönt när allt hoppar igång..Stumpan blir friare,o själv ständigare och vi med.Även om de är hemtjänst bara,så  betyder det att vi kan åka till sommar stugan över helger.Vilket jag vet att min älskling saknar och han o jag kommer få mera tid tillsammans.Guld värt,för mej..De kommer bli skönt för stumpan oxså kunna börja leva ett mera eget liv ..Inte känna att hon är beroende av mej..sånt växer hon...De klart de kommer kännas konstigt i början men människan är så fanstastikt att man anpassar sig till allt <3..Helt otroligt..=)
Jag har själv jobbat innom hemtjänst tidigare på olika områden och de flesta är kanon personal,så jag tror de blir bra..
Ha en bra Tisdag ...Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0