Onsdag

Idag e de onsdag=/sak samma ,jag bädda sängen o plocka..sen gick jag o la mej vila,sanna satt vid datorn o sara sov..Boss har fortfarande shit ont i tassen,sen hoppar han runt på tre ben..Har pratat med vetrinären och förklarat vart han har ont,de sa att jag skulle lindaden tassen lite stabilitet...De är bara de att han lyckas slita bort allt,mm..

somna då  o vakna nu vid tolv..Hjälp,fattar inte jag sover ju hur mycket som helst,vad e de frågan om.?.Jag vet att jag har lågt hb,kanske behöver ha järn tab..ska ta mej till apoteket idag o kolla..jag har vart lite försiktig med sånt för man blir så konstig i magen...=(



(Yttligare en sparad))slänger ut den oxså nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0