Ny dag

I bland så har jag bara sån jävla lust att vräka i mej massor kilovis godis..Jag får sån Godis lust....Å de en sån stund nu...Typiskt när man har pms...grrr...Va fan ska vi kvinnor få allt??
Ursäkta=)

Har vart hos ellen o fika ,tittade på deras tillökning...En Gerbilis=)Hugo här hemma ska få sig en skön stund med deras donna=)Å babysar ska de bli...??
sen va å titta på kontors stol mm,shit bra för min sara,med hjul å allt tänkte jag,,,,men tänkte inte så långt att jag hade burit ut fel stol,,,JO VIST DEN UTAN HJUL,Upptäcker de hemma,när jag ska bära in....
Hur dum kan man va?Men va fan de blev snack om allt...
sen en sväng förbi sara,min sara på lass....
Å vidare sen till jobbet med boss o nalle..Åh va nalle saknar detta ställe....<3Bozz tyckte om de stora ytorna<3

Nu e jag trött o ska sova
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0