mm,,

somna en stund på fm,efter att jag vart ute med vovarna på promenad..Vaknade vid strax för ett,med Hjälp...saara ska snart åka och hon sover med..men vilken sjusovarfamilj vi e nu..De blev bråttom å allt blir bara fel när man stressar o grinig blir man..Mitt under där ringer en vän,som har sina bekymmer om soc,och alkoholen...hade luren och fixar samtidigt..
Drog i väg sen hämta lilla flickan i från stan,hem o saaras sjukresa va här och väntade,,sanna skulle i väg på ridning o valpen skulle ut igen,,,ja å jag bara finns i denna soppa..
men de går,allt går om man bara vill det själv..
saara åkte,och jag packa bilen med stora vovvarna o sanna,sen tog vi oss till stallet..Hem sen och hämta valpen,och de va ganska skönt ute så jag tog en tur mot lisjö,,alla hundar måste ju gå ,,men de stora vovvarna är så svåra om man möter andra hundar,de drar så mycket och jag hänger med vare sig jag vill eller inte..Får inte ur de ur dem..Jörgen är i sandviken på jobb idag,så därför blev de som de blev..
Stanna o tog en sväng,men den lilla hoppe tossan trassla in sig ide stora,suck..redde ut massor med gånger så de blev inte så lång sväng..sen till slut så släppte jag den lilla lös,,den sprang ju bara runt de stora,och kaxa sig...
Hur bra som helst nu..De var riktigt skönt,rogivande och gå,själv...De ska jag göra oftare de här..Förstår de som är ute och promenerar nu varför de gör,,,Riktigt avslappnande<3


Kommentarer
Postat av: Marcusoline

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 14:45:22
URL: http://marcusoline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0