Fort måndag

Har pratat med Chatta i tele i nästan 1,1,5 timme...Vi har alltid Mutch o prata om..=)
annars ,ser de ut som en fin o skön dag ute...VÅR i luften<3
Va med sanna till stallet Ekeby.sen en sväng till bysingsberg..Jonas va där oxså o mecka bilen...Hans jänkare..
Plocka lite som låg i boden..boss sprang ute o nalle va i koppel..
sen åkte jag till Jennys grav..Förstår inte,Varför ?Så mycket frågor som rör sig i mitt huvud..
Saknar henne,tänker på henne jätte mycket..
Alla minnen kom upp ..

så var de dax igen och hämta sanna,från stallet igen..Tajmingen va bra...svedvi kyrka e jätte nära stallet..Åkte hem sen,med henne..Hon var sugen på pommets med korv,så jag tog en sväng till affären o köpte pommets,åt henne.Å så brassa jag i väg till lass,hälsa på sara o tog en kaffe med ullis åxså...somna sen ovaggat...Fy fan va trött jag e..

Kommentarer
Postat av: marina hörnicke

<3<3 glöm inte att ja alltid finns för dig<3

2010-04-13 @ 22:13:23
URL: http://ina.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0