Djur & Barn <3

Uch va trist de e,,Sanna sover hos en kompis i stan...Ja,, o sara min sara,måste vara kvar på lass...
Å Jenny finns inte mer..
Många säger att pass på gör någonting för dej själv..
Men inte ens de är jag intresserad av..Saknar mina barn<3så enormt....Blev bjuden på fest,men tycker de kändes ingen ting för mej,inte just idag...Skönt med lugn ,,,bara lugn..


Va till sara,med sanna ....å har vart till djuraffären köpte grus till guldfiskarna<3
Djur är mitt intresse,Mysigt ju...
Har nog ärvt de av min pappa..Barn o djur...<3love it!!

Hälsa på hos mitt blivande gudbarn på vägen..Hon e verkligen jätte söt..
Jag hade köpt en jeansklänning o vita leggings till henne..Som marie prova...Å som en docka e hon i det<3

Sen va jag förbi bysingsberg,titta på lite jennys saker som e där..Fattar inte varför??Hon inte finns mer...
Jag letar efter hennes tjocka dagbok som hon hade skrivit långt tbx..De är helt borta..
Hon har som haft saker hos sin pappa,uppe i sth,å där o här..
jag har endast den sista tiden ,en annan dagbok som hon fick av mej ...men man vill ju som veta allt,,Å jag vet att hon hade en annan oxså..


Kram o godnatt nu alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0